ساده ولی پرمحتوا

عکس فوتبال خاطره سینما فیلم دانشگاه موسیقی جوک اس ام اس

ساده ولی پرمحتوا

عکس فوتبال خاطره سینما فیلم دانشگاه موسیقی جوک اس ام اس

در حد تیم ملی

سلام

خیلی غیبت دارم از طرف سرور تهدید شدم اگر این قدر غیبتهام طولانی بشه با تیپا منو اخراج کنن ما هم  قبول کردیم که دیگه غیبت ها موجه باشه آخه مگه این زندگی کوفتی می زاره آدم خواب راحت داشته باشه

مگه به آدم اجازه می ده که حواسش جمع خودش باشه و به آرزوها و آمالش فکر کنه تا میای به آینده فکر کنی یهو با مخ می خوری کف آسفالت حالا بیا جمعش کن . گفتیم چه کار کنیم چه کار نکنیم بریم یه سفرداخلی, خارجی که نمیشه سفر کرد با این شرایط سختی که ایجاد کردن. باید خواب سفرهای خارجی رو دید چند وقت پیش که رفته بودم نظام وظیفه میدون سپاه خیلی گیر می دادن به این جور مسائل و خلاصه یه چند نفری رو دیدم که چک و سفته 15 و 40 میلیونی پیاده شدن بدبخت یه نفر از انگلیس اومده بود واسه گرفتن معافی کلی اتاق ها رومتر کرد.سفر بد نبود جای شما خالی آب وهوای خوبی داشت!

موقع امتحانات پایان این ترم یه اتفاق جالب افتاد احضار 10 نفر به کمیته انضباطی دانشگاه منم یکی از این نفرات بودم ساعت 9 صبح هوا خنک بود تازه رسیده بودیم دانشگاه با بچه ها سریع رفتیم شماره صندلی ها رو ببینیم از این ساختمون به اون ساختمون بعد از دیدن شماره صندلی خودم و چک کردن موقعیتم با رفقا رفتیم تو حیاط دانشگاه به اتفاق 10 نفر بگو بخند .دیدیم هنوز کلاس خالیه و امتحان قرار بود سر ساعت 9 شروع شروع بشه نشستیم رو صندلی های توی حیاط(قبلا تذکر داده بودن که تو حیاط نشینید) موزمار مسئول برگزاری نمیدونم از کجا رفته بود سر جلسه ما که ندیدیمش ساعت 9.10 دقیقه عصبانی اومد و گفت مگه امتحان ندارید ما گفتیم چرا خلاصه کارت ورود به جلسه رو گرفت و بعد امتحان یه تعهد کتبی دادیم تا باشه از این تعهدها!

این واحدای کوفتی رو چندتاشو نتونستم پاس کنم. پوستم رو حسابی کند دیگه من غلط بکنم 19 واحد یکجا بردارم.

2 تا از واحدها رو حذف پزشکی کردم یه روز قبل امتحان یه آشنا گیر آوردم و گواهی پزشکی رو راست و ریست کردم فکر کنم از 20 تا از بچه هایی که این 2 واحد رو برداشته بودند 12 تا شون حذف پزشکی کردن اخه درس مزخرفی بود

تنها امیدمون که عشق فوتبال بود داره کم کم از دستمون می پره حتما خبر دارید که بازیهای تیم ملی که قرار بود با دو تیم اسپانیایی به نام‌های ماربلا و مالاگا انجام بشه چند روز پیش لغو شد روز گذشته "سمیر ظاهر" رئیس فدراسیون فوتبال مصر در مصاحبه با دریم تی وی اعلام کرده که تیم ملی این کشور بنا به توصیه مقامات دولتی در مقابل ایران  بازی نخواهد کرد. اولین بازی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2010 روز 6 سپتامبر – 16 شهریور با عربستان در ریاض برگزار میشه اون بازی به دلیل مسائل سیاسی لغو نشه خوبه!!!!!!!!!

با کمال تاسف اگر کسی هم در انتقاد به فدراسیون بگه بالای چشمت ابروست مثل علی کریمی مورد اشد غضب قرار می گیرد.

خوب تو این چند روز یه بازی جدید از دولت کریمه!!!!!!!!! دیدم. طرح تحول اقتصادی.  تو این 30 ساله  ما هیچ تحولی ندیدیم تو  این یه سالی که  به پایان ریاست جمهوری مونده که هرچه زودتر تموم بشه آقایون می خواهند اقتصاد رو متحول کنن من فکر کنم  یه جور تبلیغات واسه دوره بعدی انتصابات باشه  اوه

 I am very sorry  انتخابات باشه .

به علت خاموشی های مکرراین امیدواری وجود دارد که:

تاچند سال آینده دیگه برق نمیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مگه میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فقط روزی ۴ ساعت برق میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

 

 

 

EURO 2008

سلام
به خاطر امتحانات پایان ترم که تقریبا 3 هفته طول کشید نتونستم آپ کنم.

 تو این مدت اتفاقات زیاد و جالبی رخ داده مثل برگزاری جام ملت های اروپا در دو کشور سوئیس و اتریش.درسته که از افتتاحیه چند هفته ای گذشته ولی  فینال هنوز برگزار نشده حتما می دونید که فینال بین دو تیم آلمان و اسپانیا برگزار میشه . آلمان تو مرحله نیمه نهایی ترکیه رو حذف کرد و اسپانیا تونست روسیه رو با نتیجه 3 بر 0 در هم بکوبه.به نظر من اگه ترکیه بازیکن محروم و مصدوم نداشت مثل قهوه چی و خیلی های دیگه این ترکیه بود که باید فینال رو برگزار می کرد نظر شما چیه؟

این هم چندتا عکس از این مسابقات زیبا و جذاب!!!!!!!!!!!!مخصوصا عکس هایی از تیم همیشه محبوب من ایتالیا .ایولانو بوفون(به زبون ایتالیایی) همون ایول به زبون خودمون.

 

 

 

 

                  این هم عکس العمل رویایی جی جی بوفون که ایتالیا رو از حذف زودهنگام نجات داد

   

 

 

 

 

 

فینال یادتون نره یکشنبه ساعت ۲۳.15